Post by lavannabeertchar on Feb 7, 2022 11:10:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ School of Chaos Online MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ School of Chaos Online MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer stamina hack ▞▞▞
▞▞▞ School of Chaos Online MMORPG 2022 version ▞▞▞
skräpgrafik , skräpstridssystem , alldeles för lång tutorial , krånglig handling och röstskådespeleri , skulle ge detta 0 stjärnor om möjligt
När jag är ett proffs på det här spelet sa spelet, kom tillbaka senare om några minuter och jag väntade på några minuter och det fungerar fortfarande inte och jag väntar hela dagen, det kommer fortfarande inte att fungera! Det här spelet är buggat! Du måste också uppdatera det här spelet igen och ta bort det!
det här spelet är konstigt och roligt
friend Hogo from a curse that spread chaos around the islands. Face enraged living vegetables by invoking the powers of the Wild Masks.
Det är skräp! Jag blir hela tiden dödad av överväldigade spelare! Även om det står "kan inte välja svaga spelare... IM A STINKING BEGINNER AND THEY CAN KILL ME..... sorry. Men gör mig arg
Det här spelet är bra det finns ett problem när jag loggar in det tar timmar att låta mig logga in
Problemet är att du faktiskt bara tar bort bussen, jag menar förr i tiden var det populärt eftersom köpcentret var långt borta snälla publicera bussen i spelet som lägg till Steve joe i bussen eller npc in eller buss choas där du måste hoppa men Steve Joe blir sparkad av infekterade zombier och utomjordingar och du måste noga välja var bussen slutar eller Steve Joes buss exploderar på en väg och lägga till bilar med bättre ansträngning på den som förr när jag var liten jag brukade ha problem på bussen men nu gör jag inte det.
Du måste sluta sätta folks föremål som de spelade för! Någon kan förr eller senare stämma dig för att du bryter ett kontrakt- Folk betalar +$200 för en vara, du ger den till bara dem. Varan är endast till för den som har betalat för den! Du kommer att förlora mer pengar än du har! Sluta lägga saker på bankomaten för att någon köper dem eller för att någon säger till! Du stjäl folks pengar! Föremål på bankomat bör göras av dig (som julfladdermus) och inte göras av någon annan.
utmärkt
12 av de bästa MMO -spelen för iOS och Android (2021)
spelet är fantastiskt men utan anledning spelas spänning eller skräckmusik :T
Online presence information (offline/online) even if you are in offline chat mode. ... free download games cooking academy full version for pc
*suck* Titta- Ditt spel har gått igenom FLERA olika förändringar som mestadels har misslyckats med oss. Förändringen av inventariet och kartan har varit dåligt för MÅNGA av oss. Fler krascher och fel. Varje uppdatering uppstår nya buggar. Buggar är bra men i ditt spel finns det MASSOR av buggar som måste fixas som ännu inte har fixats. De flesta människor slutar och det finns många giftiga spelare, de kommer att använda yell-funktionen ALLTID för mycket, så mycket svordomar och förolämpningar som slängs utan anledning alls.
School of Chaos Online MMORPG Lakon Peranan uyky
School of Chaos Online MMORPG Role Playing bsnx
Ok, jag har spelat spelet i ungefär en halv dag nu och historien är okej, men jag blir dödad hela tiden. Kontrollerna är svåra att kontrollera. Jag har sett bättre grafik. Jag ger den 3 stjärnor
skitbra. ..
Mest sålda iPad-appar [Rollspel] (Sida 2) ... Age of Magic is a new mobile turn-based fantasy RPG about legions of epic ... WildCraft: Wild Sim Online
Det är ett häftigt spel men karaktärerna är bruh och när de pratar.... bruh och nu har de zombieeeeees bruhhhhh.......
Så coolt om jag inte kunde spela det skulle jag radera några av mina favoritspel bara så att jag kunde ladda ner det... Och det här spelet är så coolt att det bara tar orden ur munnen på mig, det är så coolt jag har inga ord längre. SÅ UNDERBART VERKLIGEN!!!
School of Chaos Online MMORPG பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் ymjn
Fantastiskt bra! Riktigt kul att lära sig färdigheter. Väldigt kreativ, jag är egentligen bara mållös.
Bra spel men varför inte ge gratis vip-mynt
Ett av de enda spelen som varit bra under åren. Förutom några förändringar som jag inte var ett stort fan av, hade jag fortfarande en fantastisk användarbas och spelupplägg.
Allt om Android-spel: funktioner, videotester, tricks etc. ... att låta oss njuta av en av de bästa MMO-tiderna någonsin i sin mobilversion på Android.
I det här spelet gillade jag det eftersom du får chatta och träffa vänner och skapa lag. jag och min 4 eller 5 vän brukar träffas på School of chaos, klä mig i samma färger och gå runt och hoppa folk och trolla men det jag gillar med det är att du får uppleva XP nivå upp och ditt lag kan ta över hela lobbyn eller server. Tack för att du gjorde detta underbara spel och jag hoppas att fler spel som detta kommer ut från dig!!!! Vänligen gör det lättare att skaffa biljetter och Vip-poletter.!!!!!!!!!!
Jag vet att om jag försöker spela spelet kommer det att säga detta på min skärm "snälla kom tillbaka till spelet om ett par minuter" och så jag tog bort det 1 år senare och det har fortfarande detta tecken.
när du väl har valt vilken e-post som ska användas för att logga in kan du inte ändra det om du inte installerar om appen. Detta brukade inte vara fallet
Underbart spel! Jag brukade spela det varje dag som barn, men glömde bort det när jag blev äldre. Jag kom nyligen ihåg det här spelet, grävde lite och installerade det igen. Så mycket nostalgi! Älskar det!
vnl kan du låta oss byta namn men måste betala taggar för att ändra?
Blades of Brim Экшен aai
jag älskar spelet så mycket men hur kommer det sig att jag har ett metallspjut och jag attackerar först och dör sedan av ett slag efter att jag slagit dem MED ETT SPJUD SOM VAD
Uppdatering: nvm jag kan sälja normalt nu, mitt enda problem är med kontrollerna och hur konstiga de kan vara, som ..id rekommenderar att du tar bort det hoppdraget eftersom du inte vet hur det hjälper.. Jag gillar också det andra avsnittet i vapen ska läggas till där igen eftersom det inte är roligt att göra det till en separat person.. många av butiksfolket är också på olika ställen vilket inte är bra mycket, det är bara några förslag men spelet överlag är trevligt.
Bara bara bajs
Jag ger den här fem stjärnor på allt det söta men konstiga utseendet gör det inte bara AAA kontrollerna är snygga och spelet överallt är fantastiskt
Goddess: Primal Chaos - MMORPG de acción 3D ... O Anm - Online trás a facilidade de favoritar seus animes fa. ... SAKURA School Simulator.
Clawee - A Real Claw Machine Valutor och Pengar fri
Det är häftigt
det laddas väldigt långsamt men det är ett riktigt bra spel
School of Chaos Online MMORPG. 1.840. 10.000.000++ ... Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games. 0.9.0.5b. 50.000.000++.
Åtgärda buggar och fel och gör nätverket snabbt
Jag kan inte logga in och när jag klickar på "Jag har glömt mitt lösenord" står det skickat till din e-post Jag HAR INTE E-POST, vänligen fixa detta eftersom jag brukade älska den här appen EDIT:IM SÅ DUMT DET ÄR EN GÄSTKNAPP
Det är trevligt men pinsamt! Jag gillar din stil! Det här är faktiskt min typ av stil och jag gillar det här spelet ganska mycket förutom att jag inte ser någon anledning eller en flickvän i början av skolan men jag antar att handlingen är vettig förutom att det finns andra spelare i vägen för dig under uppdrag och olika grejer vad sägs om att göra Quest för att göra alla osynliga helt. Det här skulle vara mycket bättre. De kan också attackera dig på din väg... så för det hände en gång.
Jag har några problem, jag har spelat ganska länge så du kan ta mitt ord för det här, det här spelet är rent ut sagt ganska tråkigt, slipning är det enda sättet att göra framsteg, och det finns inget enkelt sätt att resa snabbare, du kan köp en skoter, ja, men efter att ha tjänat in alla dessa VIP-tokens med riktiga pengar eller sett hundratals på hundratals annonser. Oavsett om du köper "No Bully"-grejen kommer du att bli dödad av spelare på högre nivå oavsett. Tl:dr spelet är tråkigt
Det här spelet är fantastiskt ... alla som gillar onlinespel måste prova detta - Don Rhino
Feeeeeeeeeeeeeel
buggy
Att spela på Google Pixel 4A är utmanande, jag kan inte göra några tryckkombinationer, om ni kunde fixa detta skulle det vara väldigt trevligt eftersom det är ganska orättvist att slåss mot andra.
Ursäkta killar men det här spelet är ganska konstigt som du måste betala riktiga pengar för med bra kostymer usch det är dumt och jag är alltid den som blir dödad 😭 men det är ganska bra spel
Det var så bra men inte så bra det var lite laggi när jag går......så jag vet att det var mitt fel eftersom så många filer lagrade på min telefon
Fixa grafiken